Àuria dansa

GIMNÀSTICA DE CADIRA

Home  >>  AGENDA  >>  GIMNÀSTICA DE CADIRA

gimnàstica, cadira, Àuria, auriadansa, exercici, tercera edat, 3a edat, gent gran, mobilitat reduïda, blanes, centre cívic blanes, gimnàstica cadira, classes Blanes, classes, Eva Piqueras,

_

Inscripcions obertes pel proper cicle de gimnàstica de cadira!

La gimnàstica de cadira és una activitat per gent gran i persones amb mobilitat reduïda que volen seguir mantenint-se actives.

L’exercici enforteix el cos, millora la mobilitat articular, ens manté actius i amb energia, millora l’estat d’ànim, pot ajudar a reduir dolors i augmenta la qualitat de vida.

Aquesta activitat, organitzada pel Grup Mifas Blanes, es durà a terme els dimecres d’11-12h al centre cívic Benet Ribas de Blanes.

L’activitat comença l’11 d’abril fins al 13 de juny. Un total de 10 sessions.

Per apuntar-se només cal trucar al Grup Mifas Blanes, en horari de 10-12h, al telèfon: 972354696.

Tens temps fins al 6 d’abril per apuntar-te. Places limitades.

Descobreix els beneficis de l’activitat física i totes les possibilitats d’exercicis que pots fer assegut en una cadira.

_

Moure’t és fer salut!

_


Comments are closed.